Bränditavaroita

Koskaanhan ei voi olla liikaa kasseja! Vai mitä?!

Varsinkaan jos sen kassin sisällä on workshoppiin vietäväksi ilahduttavia GiveAway-liikelahjoja. Suunnittelijana olen vähän pöhkö. Muumi-hiirimatto oli puhkikulunut, en raaskinut hattivatteja heittää menemään. Mutta uuden hiirimaton tilasin, tai oikeastaan kaksi: toinen kulkee läppärilaukussa ja toinen on työhuoneella. Hauskoja hiirimattoja ei tunnu löytyvän enää mistään. Korjaan hiirimattoja. Mukeista oli kahta eri versiota, joista tarjoan asiakaspalavereissa kahvia ja teetä. Olipa hyvä, että tilaa yhdet kappaleet, näkee aika nopeasti oman tyyliinsä sopivan ja mieluisemman. Muistivihkoja olen antanut asiakkaille – ja niin muuten kassia keinutan minä! Painatusjälki on varsin kohtuullista, pienemmät liimasidotut muistilehtiöt olivat kappalehinnaltaan A5-muistivihon hintaisia. – Tulipa testattua.  Vistaprintistä saa ihan kelpo tuotoksia yksittäiskappalein.

 Vistaprintiltä tilattuja mallikappaleita workshop-käyttöön.

Vistaprintiltä tilattuja mallikappaleita workshop-käyttöön.

GRAAFINEN SUUNNITTELIJA NATASHA VARIS POHTII BRÄNDI-SARJASSAAN NATASHA DESIGN'IN BRÄNDÄÄMISTÄ, VISUAALISEN ILMEEN SUUNNITTELUA, FIILISTÄ JA TUNNETTA, MUSTAA JA VALKOISTA SEKÄ MARKKINOINTIKAMPANJOINTIA SOMESSA.

#asenne #asiakaslupaus #asiakaspalvelu #asiantuntija #brändi #copy #digitaalisuus #digitalisaatio #digitekijä #digipalvelut #digituotteet #FUNtastic #graafinensuunnittelu #hackathon #hoffice #innostus #koulutus #konseptisuunnittelu #konseptointi #lean #markkinointi #markkinointikampanja #markkinointistrategia #motivaatio #myynti #opiskelu #oppiminen #organisaatio #painolaatu #painotalo #painotuotteet #SeniorAdvicer #sisällöntuotanto #slogan #some #somedigi #somekampanja #sosiaalinenmedia #strategia #suunnitteluprosessi #tarina #tiimi #tilaus #toimitus #tunne #valokuvaus #verkkosivut #verkkosivualustat #verkkosivunhallintajärjestelmä #videointi #viestintä #visuaalinensuunnittelu #workout #workshop #yhteistyö #yrittäjä #yritys

Natasha Design Ky