EKAMI suorana

Lauantaina 24.2.2018 jaettiin kaikkiin kymenlaaksolaisiin postilaatikoihin Ankkuri-lehti, jonka välissä oli EKAMI-mainospostia, yhteishakuun ja ammattikoulutukseen liittyen.

EKAMI.n uudella raikkaalla ilmeellä haluttiin tuoda viestiä koulutusmahdollisuuksista, niin nuorille kuin aikuisille.

Haipakka tahti

Mainospostin työnimenä käytimme suoraa, ja sen synnytys tapahtui viikossa. Ensimmäinen suunnittelupalaveri oli ma 12.2. ja seuraavana ma 19.2. lähti painoaineisto Lahteen. Painovärit yllättivät kirkkaudellaan. Materiaalina oli Galerie Art ja esitteen koko 297 x 420 mm, keskeltä taitettuna. Visuaalisesta suunnittelusta vastasi Natasha Design ja innostava aiheen sisällön tuotanto toteutettiin yhdessä viestintäsuunnittelija Eeva Tillin ja CDO Annika Vilkin kanssa.

SUORA_Etukansi_FINAL_vol3.jpg
 

Paino: Mailia Oy
Painomenetelmä: Offset
Paperilaatu: Galerie Art 135g/m2
Painosmäärä: 42.500 kpl
Painopaikka: Lahti
Jakelu: Osoitteeton suoramainosjakelu Etelä-Kymenlaakson kotitalouksiin Ankkuri-lehden välissä

 

GRAAFINEN SUUNNITTELIJA NATASHA VARIS POHTII BRÄNDI-SARJASSAAN suoramarkkinointipostituksen VISUAALISTA SUUNNITTELUA, koulutuksen KONSEPTOINTIA, tiimityötä, fiilistä ja tunnetta lukijassa, kirkkaita värejä, energisiä ja viisaita nuoria sekä MARKKINOINTIKAMPANJOINTIA SOMESSA.

#asenne #asiakaslupaus #brändi #copy #digitaalisuus #digitalisaatio #digitekijä #digipalvelut #digituotteet #FUNtastic #graafinensuunnittelu #innostus #konseptisuunnittelu #koulutus #markkinointikampanja #motivaatio #myynti #opiskelu #oppiminen #organisaatio #painolaatu #painotalo #painotuotteet #SeniorAdvicer #sisällöntuotanto #slogan #some #somekampanja #sosiaalinenmedia #suunnitteluprosessi #tarina #tiimi #tilaus #toimitus #tunne #valokuvaus #verkkosivut #videointi #viestintä #visuaalinensuunnittelu #workshop #yhteistyö #yrittäjä #yritys

Natasha Design Ky