Etusivu ja visuaalinen ilme uusix!

Natasha kirkasti ilmettä ja uudisti verkkosivujen etusivun! 🤓🖖

Visuaalisen ilmeen suunnittelu omalle yritykselle on vähintään yhtä tärkeää kuin huoliteltu ulkonäkö. Brändi-ilmeen kirkastaminen välähti taas yksi aamuyö ja siitä syntyi, sanotaanko Natasha Designin visuaalisen ilmeen versio 2.0.

Melkein alusta asti Natasha Designin visuaalisessa ilmeessä toistunut mustavalkoinen kuvapankkikuva kolmesta lampusta valkoisella tiiliseinällä, saivat täytteeksi tarinaa keltaisen #FFF500 ja mustan #000000 väriyhdistelmästä sekä Natashan vuodesta 2015 käyttämästä fonttikombosta, joka on jo muodostunut visualistimme tunnistettavaksi kädenjäljeksi.

– Jännä nähdä, että graafisen suunnittelun palveluntarjoajana, oman yrityksen verkkosivut alkavat vasta nyt hahmottua, sanoo yrityksen perustaja Natasha Varis.

– Sehän oikeastaan tarkoittaa ja on verrannollinen yrityksen liikeideaan – sitä, että visio, missio ja arvot -jumppa lähipiirin kanssa on kannattanut, jatkaa Natasha.


GRAAFINEN SUUNNITTELIJA NATASHA VARIS POHTII VISUAALISEN ILMEEN SUUNNITTELUA OMALLE YRITYKSELLEEN JA PALVELUILLEEN.

#brändi #FUNtastic #graafinensuunnittelija #graafinensuunnittelu #hoffice #idea #ideointi #innostus #kirkastus #konseptointi #luovuus #luovuustapissa #markkinointi #motivaatio #oppiminen #organisaatio #palveluntuotteistus #sisällöntuotanto #slogan #some #somekampanja #sosiaalinenmedia #suunnitteluprosessi #tarina #tulevaisuus #tunne #viestintä #visuaalinenilme #visuaalinensuunnittelu #visuaalisuus #workshop #värimaailma #yrittäjä #yrittäjyys #yritys #FFF500


Natasha Design Ky