Verkkosivujen kirkastaminen
Ekamin visuaalisen ilmeen kulmakivenä oli valita iloisia ja energisiä kuvia verkkosivuille.

Ekamin visuaalisen ilmeen kulmakivenä oli valita iloisia ja energisiä kuvia verkkosivuille.

Verkkosivujen lanseeraus joulun alla

Verkkosivuista ensimmäisin leiskavaihe.

Verkkosivuista ensimmäisin leiskavaihe.

Tapasimme EKAMI-viestinnän kanssa 17.10.2017 ja pohdimme yhdessä asiakkaan kanssa Ekamin visuaalista brändi-ilmettä.

Kaksi kuukautta tapaamisesta, Ekamin verkkosivut julkaistiin, juuri joulun alla.

Aiheesta julkaistiin Ekamin Ajankohtaista-sivulla näin:

“Me päätimme kysyä opiskelijoiltamme, miten he ovat kokeneet opiskelun Ekamilla ja millaisia tekijöitä he ovat. Toteutimme opiskelijahaastattelut sekä oppilaitosilmeemme ja verkkosivujemme uudistuksen senior advisorina toimineen Natasha Variksen (Natasha Design Ky) kanssa.”

Koko artikkeli luettavissa täältä.

On mukavaa nähdä Ekamin verkkosivut vuosi uuden brändi-ilmeen lanseerauksen jälkeen.

On mukavaa nähdä Ekamin verkkosivut vuosi uuden brändi-ilmeen lanseerauksen jälkeen.

GRAAFINEN SUUNNITTELIJA NATASHA VARIS POHTII BRÄNDI-SARJASSAAN verkkosivujen VISUAALISTA SUUNNITTELUA, koulutuksen KONSEPTOINTIA, tiimityötä, fiilistä ja tunnetta lukijassa, kirkkaita värejä, energisiä ja viisaita nuoria sekä MARKKINOINTIKAMPANJOINTIA SOMESSA.

#asenne #asiakaslupaus #brändi #digitaalisuus #digitalisaatio #FUNtastic #graafinensuunnittelu #innostus #konseptisuunnittelu #koulutus #lanseeraus #motivaatio #myynti #opiskelu #oppiminen #organisaatio #SeniorAdvicer #sisällöntuotanto #slogan #some #somekampanja #sosiaalinenmedia #suunnitteluprosessi #tarina #tekijöidentekijä #tiimi #tilaus #toimitus #tunne #valokuvaus #verkkosivut #viestintä #visuaalinensuunnittelu #workshop #yhteistyö #yrittäjä #yritys

Natasha Design Ky