Cart 0

“Somedigin tehtävänä on luoda puitteet elinikäiselle oppimiselle alati muuttuvassa ympäristössä, innostaa somedigiarjen hallintaan sekä yhdistää ihmisten osaaminen vuorovaikutuksen keinoin.”

– Daa-a! Kuulostaa tylsältä, tokaisi somedigin perustaja Natasha Varis, Natasha Designista.

Yritetään uudestaan

Somedigi haluaa luoda julkaisukanavan, jonne se etsii somedigi-lähettiläitä kirjoittamaan selkokielellä. Somedigin tavoitteena on luoda yhteisö, jossa saa paukutella osaamisellaan, kysyä ja pyytää apua, jakaa mielipiteitään ja siten olla osa tärkeää heimoa.

Etsimme kirjoittajia, tuleviksi bloggareiksi!

Oletko digikymppi, diginatiivi, digisaurus vai digiseniori? Voit itse päättää mihin ikäpolveen noin niinkuin kuulut.

Mistä aiheesta Sinä haluaisit jakaa muille kokemuksiasi? Mikä on intohimosi ja ydinosaamisesi? Haluatko kirjoittaa vai videokuvata viestisi? Osaatko animoida, valokuvata, piirtää? Innostutko digitaalisista vempaimista tai uusista App’ista? Hyödynnätkö ilmaisia ohjelmia vai teetkö työtäsi ammattilaisen työvälinein? Innostuitko? Haluaisitko olla lähettiläs vai osa heimoa?

Somedigi on NATASHA VARIKSELLE vakava harrastus

– Somedigillä on tarina, joka kerrotaan tässä lyhyesti parin kappaleen jälkeen. Olen halunnut suojata somedigin kansalaisia mahdollistavaksi verkostoksi ja saimmekin syksyllä 2018 PRH:lta tavaramerkin käyttöoikeuden. Julkaisukanava on ollut työn alla jo tovin ja siellä on pari juttuideaa muhimassa. Tarkoituksena on yhdistää ihmisiä ja osaamista yhdelle kanavalle. Kanava, jossa omilla verkkosivuillaan julkaisevat voisivat jakaa kirjoituksiaan yhdessä ja samassa paikassa, luoden enemmän mahdollisuuksia verkostoitua, jakaa omaa osaamistaan, linkata profiilit ja työnäytteet juttuunsa. Mun laskupään mukaan lukukertakokemukset kasvavat potensseissa, luettelee Natasha Varis tohkeissaan.

Somedigi kannattaa ottaa ehkä ihan tosissaan

Teimme nopean laskelman. Jos meille tulee olemaan vaikka 20 kirjoittajaa, eli lähettilästä ja jokainen kirjoittaa ensimmäisen kahden kuukauden sisällä kaksi juttua, tarkoittaisi se yhden jutun julkaisua per arkipäivä kahdelle kuukaudelle. Jos nämä 20 ihmistä hankkivat seuraavan kirjoittajan vuoroon, tarkoittaisi se, että vuoden aikana julkaisualustalle on kirjoittanut 120 ihmistä. Kun miettii 120 ihmisen verkostoa vaikka LinkedInissä keskiarvolla 500 kontaktia, tarkoittaa se 60 000 mahdollista osallistujaa ja vaikuttajaa somedigi-heimossa.

SOMEDIGI-KARTOITUS ON AVAIN ONNISTUMISELLE

Ensimmäisenä teemme kartoituksen ja selvitämme onko somedigi-julkaisukanavalle tilausta. Lentoon lähtö riippuu täysin Sinun tarpeistasi olla sisällöntuottaja, vastaanottaja, vaikuttaja, keskustelija vai mahdollistaja. Selvitämme myös yritysyhteistyön, jossa mahdollistetaan yrityksille myönteistä näkyvyyttä advertoriaaliartikkelein. Luomme läpinäkyvää alustaa, jossa vertailemme yritysten verkkosivustoja, tarjoamia palvelutuotteita ja ohjelmistoja sekä asiakaspalvelua.

KERRO SE MEILLE! ANNA EHDOTUKSIA, PALAUTETTA, KOMMENTTEJA – KAIKKI OTETAAN VASTAAN HYMYSSÄ SUIN.

Nimi *
Nimi

Somedigin tarina.

 
 
Somedigi_Twitter_1500x500pix.png

ENSIN SYNTYI IDEA SEMINAARISTA, JOKA OLISI ILMAINEN OSALLISTUJILLE. MEILLE HYMISTELTIIN, EI TULE KUULEMMA ONNISTUMAAN. 09/09/2015 SEMINAARI MERIKESKUS VELLAMOSSA KUITENKIN TAPAHTUI.

MARKKINOINTIIN KÄYTIMME 18 € FB:N JA SATASELLA SAIMME 600 KPL FLYEREITA. KOKONAISBUDJETTI OLI KARVAN ALLE 5.000 €. ONNISTUMISEN MAHDOLLISTI ASIANTUNTIJOIDEN JA PUHUJIEN SEKÄ VAPAAEHTOISTEN INTO TULLA PAIKALLE PRO-BONO. EIKÄ MAKSANUT OSALLISTUJILLE MITÄÄN, VAIN VAIVAN SAAPUA PAIKALLE KUUNTELEMAAN JA OPPIMAAN.

 
 

SOMEDIGI 09/09/2015 MERIKESKUS VELLAMOSSA, KOTKASSA

Live-striimaus oli Mediatehdas Dakarin ja Heliwoodista Samuli Suikkasen yhteinen panos tapahtumaan. Parhaimmillaan striimiä seurasi 400 katsojaa.

Videon alussa on muutaman minuutin äänikatko Olli Vainion juontaessa – ei huolta, ääni tulee takaisin.


SOMEDIGI-TAPAHTUMAN LOGON JA VISUAALISEN ILMEEN SUUNNITTELU

Natasha Varis, vuonna 2015 työtön graafinen suunnittelija – medianomi (amk), ideoi ja suunnitteli tapahtuman ilmeen ja logon. Ensimmäiset luonnokset extreme-lajien parissa innosti, kunnes löytyi cool-koiruli hahmoksi.

Surffailetko huolettomasti internetissä? Kuinka teidän yritys surffaa digitalisaation pyörteissä?

Surffailetko huolettomasti internetissä? Kuinka teidän yritys surffaa digitalisaation pyörteissä?

Somedigi_logo_vari.jpg
"Kuule Pirkko, miten mahtava mahdollisuus meidän yrityksellä onkaan näkyä siellä somessa!"

"Kuule Pirkko, miten mahtava mahdollisuus meidän yrityksellä onkaan näkyä siellä somessa!"


Somedigin asiantuntijat ja puhujat

 
Rohkeus on sitä, että taistellaan apatiaa vastaan keskellä hirveätä lamaa järjestämällä digisome-seminaari kaikkien maailmojen Kotkassa. Siinä on rohkeutta.
— Ville Tolvanen – 09/09/2015
 
Ville Tolvanen oli seminaarin pääpuhuja.

Ville Tolvanen oli seminaarin pääpuhuja.


 
 
Somedigi_Sähköistä_osaamista_2018.png
 

Etsitkö asiantuntijaa, joka puhuu somesta & digistä empaattisesti?

DIGITALISAATIO ON JO TÄÄLLÄ! JA TEKOÄLY TUOSSA. EEEEEIIIIIII HÄTÄÄ. AUTAMME PULASSA OLEVIA IHMISIÄ TERMIEN JA KÄYTÄNNÖN KANSSA. välitÄMME Somedigi®-lähettiläitä TARPEISIINNE.  

 
 
CRISTINA ANDERSSON © VALOKUVAAJA VESA RAHKOLA

CRISTINA ANDERSSON © VALOKUVAAJA VESA RAHKOLA

ROBOTISAATION  JA VOITTAMISVALMENNUKSEN ASIANTUNTIJA / CRISTINA 

"Intohimoni on auttaa ihmisiä oppimaan ja voittamaan."

Cristina on myös erikoistunut energiaa mobilisoivaan voittamisvalmentamiseen, energioiden johtamiseen ja tunnelman luomiseen. Voittava ihminen, tiimi tai organisaatio ei aina tarvitse huippusuoritusta voittaakseen. Energioiden yhteensovittaminen tehtävien kanssa riittää. Näin vähennetään uupumusta ja lisätään työn ja saavuttamisen iloa. 

”Intohimoni on auttaa ihmisiä oppimaan ja voittamaan. Tiesin jo aikaisessa vaiheessa uraani, että elämäni tarkoitus on tuottaa oppimisen iloa ja riemua. Puhun mielelläni näistä aiheista tavoitteenani innostaa ja kannustaa rohkealle kehittymisen ja valmentautumisen polulle päämääränä ainutlaatuiset saavutukset ja riemulliset voitot. Kokeneena konsulttina autan myös yritystäsi kohtaamaan voittamisen haasteet”.
– Cristina Andersson

 

 

ASIAKASPALVELU- JA VUOROVAIKUTUSTAITOJEN ASIANTUNTIJA / MINNA 

"Voisiko intuitiivinen päätöksentekotyyli toimia vieläkin vahvemmin ja tietoisemmin yhtenä strategiasuunnittelun välineenä?"

Tietoyhteiskunnassa johtamisen merkitys kasvaa. Työntekijöistä ja alaisista yhä useampi työskentelee omasta kodista käsin itseohjautuvasti ja itsenäisesti. Lisäksi moni työskentelee projektitöissä ja erilaisissa tiimeissä ja jopa useammissa projekteissa ja tiimeissä yhtä-aikaisesti.  Muuttuneessa maailmassa ja työhiearkiassa tarvitaan uudenlaisia johtamisvalmiuksia. Tämän päivän johtajalla tulee olla kykyä saada alainen haluamaan samaa asiaa kuin mitä työnesimiehenä itsekin haluaa. Viestin perille saamiseksi tarvitaan tunneälyä.

Minna_2000pix_IMG_4478.jpg
 

 
NatashaVaris_©Valokuvaaja_Maria_Kalmi.jpg

VISUAALISEN BRÄNDI-ILMEEN JA SOMEDIGI-MARKKINOINNIN ASIANTUNTIJA / NATASHA

"Empaattinen kohtaaminen on välttämätöntä, kun käydään käsiksi yrityksen sieluun."

Pelot ohjaavat ihmistä olla ottamatta riskejä, pysytään mukavuusalueella vaikka liiketoiminta tappiolla. Vuosituhannen vaihteessa uudistumisesta on tullut 18 kertaa kovempaa. Natasha innostaa ja motivoi visuaalisen brändi-ilmeen inhimillisen merkityksen vaikutusta yrityksen liiketoiminnan strategian kautta. Sitouttamalla koko yrityksen henkilöstön, niin johdon kuin tekevät kädet ja päät saman ilmeen äärelle – voimme toteuttaa luottamuksellista vuorovaikutusta asiakkaittemme kanssa. 

 

 

HAE SOMEDIGI®-LÄHETTILÄÄKSI!

Kerro itsestäsi, miksi olet hyvä somedigi®-lähettiläs – me haluamme tavata Sinut! :-)

 

SOMEDIGI®-HAKEMUS

Nimi *
Nimi
Puhelinnumero *
Puhelinnumero
Tietojani saa tallentaa ja käyttää yhteydenottoa varten vain tätä hakemusta koskien. *
Tämä hakemus on ehdottoman luottamuksellinen. Meillä ei ole töissä robottia eikä puhebottia, vaan kaikki käsitellään ihmiskäsin ja -päin. SOMEDI® ei siis spämmää – eikä lähetä yhden yhtä markkinointipostia.
 
 
SOMEDIGI_2018_Banneri_2490x1670pix.jpg
 
ND_Somedigilaastari.png

KYSYMYKSIÄ JA IHMETTELYÄ MATALAN KYNNYKSEN TAKTIIKALLA.

HANKKIKAA SOMEDIGI-SPARRAUSTA AKUUTTIIN TARPEESEEN TAI ÄKILLISEEN PULMAAN, MYÖS VIERIHOITONA.

Tarvitsetko apua sosiaalisen median kanavissa, tilin luonnissa, kuvabannerin toteutuksessa, idean jalostamisessa? Tämä Somedigi®-sparraus on Sinulle nopea ja helppo apu näyttää kyntesi!

Haluan lisätietoja *

SUHTAUDUTKO INTOHIMOISESTI OPPIMISEEN JA ITSESI KEHITTÄMISEEN? TÄMÄ ON SINULLE!

HANKKIKAA VAHVISTUSTA YRITYKSENNE, PALVELUN TAI TUOTTEEN NÄKYVYYTEEN.

Brändi kuntoon yhdessä! Somedigi®-kuntokuuri kahden henkilön tiimille paikan päällä tai diginä webbinaarin muodossa. Sinä päätät.

Haluan lisätietoja *
ND_BrändiWORKOUT.png

ND_SomedigiWORKSHOP.png

TIIMEILLE JA ORGANISAATIOILLE OIVA APU INNOSTAA YHTEISEEN JA MERKITYKSELLISEEN TEKEMISEEN, PILKE SILMÄKULMASSA.

HANKKIKAA SOMEDIGI-VALMENNUSKURSSI PAIKALLISESTI ANNOSTELTUNA.

Somedigi®-workshop on hyvä tapa saada työyhteisö saman pöydän äärelle pohtimaan yhteisen asian toteuttamista sosiaalisen median kanavissa. Tiimeille ja organisaatioille oiva apu innostaa yhteiseen ja merkitykselliseen tekemiseen, pilke silmäkulmassa.

Haluan lisätietoja *

The Internet In Real Time

From Visually.